Tuż przed rozpoczęciem Lekkoatletycznych Mistrzostw Świata w Tokio, sportowa marka PUMA zaprezentowała swoją wizję przyszłości sportowych innowacji – The Future of Fast. Wspólnie z najszybszymi zawodnikami świata oraz zespołem PUMA Innovation, pokaże, jak powstają przełomowe produkty sportowe i w jaki sposób sportowcy uczestniczą w procesie ich tworzenia.
„Innowacje to nie efektowna wizja dla samej wizji. To rozwiązywanie realnych problemów sportowców. Zaczynamy od słuchania, testów i nieustannego doskonalenia, aż znajdziemy rozwiązanie, które naprawdę działa.” – mówi Romain Girard, Wiceprezes ds. Innowacji PUMA. „Naszym celem jest inspirowanie każdego sportowca do odkrycia swojego prawdziwego potencjału.”

W stolicy Japonii, na jeden dzień fani będą mogli wejść do NITRO™ LAB – strefy innowacji PUMA, która zaprezentuje, jak marka definiuje na nowo pojęcie szybkości. Goście zobaczą futurystyczne koncepcje butów do biegania ulicznego i lekkoatletyki, działające laboratorium ekonomii biegu, a także najnowsze kolorystyki flagowych modeli startowych, w tym najbardziej wyczekiwanego buta sezonu – Fast-R NITRO™ Elite 3.
Ponad 140 sportowców PUMA wystąpi podczas Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Tokio, prezentując The Future of Fast w praktyce. Wśród nich znajdą się m.in.: mistrzyni olimpijska na 100 m Julien Alfred, rekordzista świata w biegu na 400 m przez płotki Karsten Warholm, 13-krotny rekordzista świata w skoku o tyczce Mondo Duplantis, japońska gwiazda sprintu Hakim Sani-Brown czy mistrzyni świata w skoku wzwyż Yaroslava Mahuchikh. Na trasach biegów ulicznych kibice zobaczą m.in. rekordzistę Niemiec w maratonie Amanala Petrosa, który poprowadzi silną reprezentację biegaczy PUMA.

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 75 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance
w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com

Materiał prasowy