Zaplanowany na 12 października bieg maratoński odbędzie się pod nazwą LOTTO 24. Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza. Przedstawiciele Miasta Poznań i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO, podpisali list intencyjny, na mocy którego LOTTO zostało Partnerem Tytularnym wydarzenia.
– To wiadomość, która bardzo cieszy. Z jednej strony jest docenieniem Poznań Maratonu przez markę zasłużoną dla promocji kultury fizycznej, z drugiej ważnym wsparciem organizacyjnym. Nawiązanie tej współpracy jest możliwe dzięki skutecznym zabiegom Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, za co dziękuję w imieniu własnym i pasjonatów biegania – mówi zastępca prezydenta Poznania Marcin Gołek.
Wydarzenie z tradycją i prestiżem
Poznański Maraton jest organizowany od 25 lat i należy do elitarnego cyklu Złota Seria 42, zrzeszającego największe biegi maratońskie w Polsce. Aktualnie na liście startowej tegorocznej edycji znajduje się ponad 3000 uczestniczek i uczestników. Limit startujących wynosi 6000 osób.
– Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, wspiera nie tylko sport profesjonalny, lecz także projekty popularyzujące sport powszechny. LOTTO 24. Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza jest właśnie taką inicjatywą: łączy wielu pasjonatów biegania, niezależnie od ich wieku, poziomu zaawansowania czy umiejętności. Cieszę się, że marka LOTTO będzie towarzyszyć im wszystkim na trasie wiodącej przez ulice pięknego Poznania – podkreśla Radosław Kietliński, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Totalizator Sportowy.

Nowa trasa i kolejne zmiany
Nowy Partner Tytularny to nie jedyna zmiana w tegorocznej edycji. Wkrótce uczestnicy poznają nową trasę biegu, która poprowadzi przez miejsca dotąd niewykorzystywane w historii poznańskiego maratonu. Aktualności dotyczące wydarzenia publikowane będą na stronie internetowej LOTTO 24. Poznań Maratonu im. Macieja Frankiewicza oraz w mediach społecznościowych.