Jesteś tu? Polub nas!

Dołącz do nas i zgarnij więcej - z okazji 20-lecia Magazynu Bieganie czekają na Ciebie konkursy z nagrodami: pakiety startowe, sprzęt i nie tylko.

Wydarzenia Zapowiedzi imprez

Krwawa Pętla Bike and Run (14 czerwca 2014) – zasady gry

Krwawa Pętla Bike and Run - Bieganie rzuca wyzwanie

Krwawa Pętla Bike and Run 2014. Rys. Krzysztof Dołęgowski

 

Rys. Krzysztof Dołęgowski

Krwawa Pętla to impreza w formule Bike and Run, gdzie czteroosobowy zespół ma do dyspozycji 3 rowery i zawsze jeden z uczestników wyścigu musi biec. Do pokonania 250 kilometrów dookoła Warszawy, po szlakach turystycznych, wydmach, szosach, lasach. Zespoły same obierają strategię, ustalają zmiany. Ważne, żeby wszyscy poruszali się razem i zdołali wyrobić się w 24 godziny. Przedstawiamy regulamin Krwawej Pętli Bike and Run, która odbędzie się 14 czerwca 2014 roku.

1. Krwawa Pętla Bike and Run jest wydarzeniem organizowanym przez Fundację „Maraton Warszawski” – wydawcę miesięcznika BIEGANIE.

2. Termin: 14 czerwca, start: godz. 10:00.

3. Start: pętla ZTM „Międzylesie” w Warszawie.

4. Czas trwania: 24 godziny.

5. Typ imprezy: bike&run.

6. Uczestnicy: zespoły maksymalnie 4-osobowe; każdy zespół ma do dyspozycji liczbę rowerów równą liczbie członków zespołu minus 1. Zespół nie może liczyć mniej niż 2 osoby. Aby być sklasyfikowanym zespół musi rozpocząć i ukończyć zawody w takim samym składzie.

7. Drużyny pokonują trasę w taki sposób, że w każdym momencie przynajmniej jeden zawodnik porusza się pieszo (biegiem, marszem).

8. Niedozwolone jest holowanie, podwożenie i inne fizyczne wspomaganie osoby biegnącej.

9. Zmiany rowerowo-biegowe mogą być dokonywane w dowolnym momencie.

10. Dozwolone jest korzystanie z dowolnego systemu nawigacji (mapy, GPS, itd.) pod warunkiem niekorzystania ze zorganizowanej pomocy osób trzecich (spoza składu drużyny).

11. Każda drużyna samodzielnie dba o własny prowiant. Dozwolone jest korzystanie ze sklepów i innych punktów sprzedaży znajdujących się po drodze.

12. Na starcie każdy zespół otrzymuje kartę kontrolną, która zawiera punkty, które należy „zaliczyć” po drodze. Zaliczenie polega na zrobieniu zespołowego zdjęcia drużynie w określonym punkcie.

13. Na trasie będzie znajdować się kilka nieopisanych na karcie kontrolnej punktów sędziowskich, które będą specjalnie oznaczone, i w których zespół również musi zameldować się w komplecie.

14. Zaliczenie tych punktów polega również na wykonaniu przy punkcie zdjęcia zespołu. Punkty sędziowskie będą umieszczone w samochodach zaparkowanych bezpośrednio przy szlaku i oznaczonych plakatem z logotypem Krwawej Pętli umieszczonym za przednią szybą.

15. Każda drużyna ma 24 godziny na pokonanie trasy. Równo po 24 godzinach od startu trasa zostanie zamknięta, a zespoły znajdujące się na trasie kontynuują poruszanie się na trasie na własną rękę i wyłącznie dla przyjemności.

16. Po drodze znajdują się kontrolne punkty pomiaru czasu – w ok. 1/4 dystansu, ½ oraz ¾ dystansu. Zespoły, które przekroczą limit czasu (6 godzin dla pierwszego punktu, 12 dla drugiego i 18 dla trzeciego) automatycznie tracą możliwość oficjalnego ukończenia rywalizacji.

17. Trasa, którą należy pokonać, jest trasą Warszawskiej Obwodnicy Turystycznej PTTK i jest odpowiednio oznaczona w terenie. Obowiązkiem uczestników Krwawej Pętli jest samodzielne zapoznanie się z trasą WOT.

18. Organizator imprezy nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe oznaczenie trasy lub jego brak w niektórych miejscach.

19. Uczestnicy imprezy są zobowiązani do przestrzegania ogólnych przepisów prawa.

20. Nagrody: pierwsza drużyna na mecie – puchar przechodni; wszystkie drużyny, które ukończą zawody w czasie 24 godzin – certyfikaty i koszulki “finisher”.

21. Kierunek biegu zostanie wylosowany w przeddzień imprezy i podany do wiadomości uczestników na 15 minut przed startem.

22. Każdy zespół musi posiadać ze sobą własny prowiant (jedzenie i napoje), sprzęt do nawigacji (wedle uznania), naładowane telefony komórkowe w liczbie odpowiadającej liczbie zawodników w teamie, lampy czołówki w liczbie takiej samej jak liczba zawodników w zespole, sprzęt do naprawy rowerów oraz aparat fotograficzny.

23. Wyposażenie zalecane – odzież na zmianę oraz środki opatrunkowe.

24. Organizator nie zapewnia żadnego serwisu ani pomocy na trasie imprezy.

25. Po zakończeniu zawodów każdy zespół musi udostępnić organizatorowi komplet zdjęć ze wszystkich punktów kontrolnych. Brak dokumentacji dowolnego punktu oznacza niezaliczenie Krwawej Pętli.

26. Zgłoszenia przyjmowane będą pod adresem: [email protected]

27. Wpisowe wynosi 100 zł od drużyny. W ramach wpisowego każdy zawodnik, który ukończy Krwawą Pętlę Bike and Run otrzyma koszulkę FINISHER, a pozostali uczestnicy pamiątkowe koszulki otrzymają pocztą. W przypadku ukończenia rywalizacji regulaminowym czasie – certyfikaty ukończenia Krwawej Pętli. Wpisowe należy wpłacać na konto Fundacji „Maraton Warszawski” Bank BPH – 77 1060 0076 0000 3200 0132 8704 z dopiskiem: Krwawa Pętla oraz nazwa zespołu.

28. W rywalizacji weźmie udział jedynie 10 zespołów, które jako pierwsze zgłoszą się do startu i dokonają opłaty startowej.

Przeczytaj więcej o Krwawej Pętli:

Krwawa Pętla Bike and Run – 14 czerwca
Krwawa Pętla Bike and Run 2013 – podsumowanie
Krwawa Pętla Bike and Run – tylko jednemu zespołowi udało się pokonać całą trasę (relacja foto i wideo)

Chcesz być zawsze na bieżąco? Polub nas na Facebooku. Codzienną dawkę motywacji znajdziesz także na naszym Instagramie! Psst... Ocenisz nasz artykuł? 😉

0 / 5. 0

Magda Ostrowska-Dołęgowska (Wszystkie wpisy)

Biegaczka ultra, zawodniczka rajdów przygodowych, dziennikarka sportowa, ma na swoim koncie kilka prestiżowych wyścigów ultra: Marathon des Sables, Courmayeur-Champex-Chamonix w ramach UTMB, Gore-tex Transalpine Run. Pasjonuje się dietą, fizjoterapią, treningiem i historią biegania.

guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Uwagi
Zobacz komentarze
0
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Zostawisz komentarz?x